Merhaba arkadaslar..Hamileleğim biraz zor geçti bulantı kusmam çok fazlaydı ilk 5 ay hep kilo verdim sonradan 6 kilo aldım sadece o da verdiklerimi aldım ama bebeğim gayet saglıklı ve kilo alıyordu doktor hep iri bi bebek diye söylüyordu bu arada 36+3 günlük 3400 ız doktor kontrollerim haftada bire indi çünkü nst de sancılar çıkıyor ilk hamileliğim gurbetteyiz eşimden başka kimsem yok bir gün eşim nöbetten geldi hep paniğiz acaba nasıl sancı gelecek anlayabilecek miyim Doğumu diye neyse eşim geldi dedik o evdeyken temizlik yapalım diye sonra benim geceden beri sağ bacağımda şiddetli bi Ağrı diyoruz herhalde sürekli o tarafa yatıyoruz ondan agrıyo gün içindende şiddetlenince hemen doktorumu aradık hastaneye gitmemizi istedi apar topar gittik gittik ki Doğum başlamış hemen yatısyapıldı ama ne açılma var ne bişey muayene de doktor ve ebe elime bişey degiyo ama popo mu kafa mi hissedemiyorum dediler bebeğim çoktan ters dönmüştü bile açılma olmasını bekledik bi gece boyu suni sancı almak istemedim öyle çektim sancıyı sabah Oldu hala açılma yok ve su bitmiş acil sezeryana aldı doktorum 36+4 3400 kg birbebiş haftasını tamamlasa doguramazdın dedi doktorum 🤦🏻♀️😂🧿bebeğimi hemen emzirdim bu arada annemler geldi göğüs uçlarım yara oldu kanadı kullanmadığım krem,doğal şeyler kalmadı wee göğüs koruyucu ile emziriyordum yine çare olmadı en son bebeğimi 2.ay kontrolüne götürdük dokturuna anlattım durumu bide madecassol dene dedi ve 3 gün olmadan iyileşti her emmeden önce sildim emme bitti sürdüm ..Rabbim isteyen bakabilecek herkese bu duyguyu yaşatsın inşaallah 🧿🤲🏻Doğum yapmış arkadaslar hayırla sağlıkla mutlu ve huzurlu büyütmeyi nasip etsin Rabbim ..Doğum yapacak arkadaşlara da bi çırpıda su gibi doğumlar nasip etsin inşaallah Rabbim selam ve dua ile🧿❤️🤲🏻..