TazeAnneL Kizlar bugun ise basliyorum bebegim krese basladi.. ah nasil zor nasil.. icim daraliyor minigimden ayri gecircegim her saniyeyi dusundukce..
Sevim07 TazeAnneL bende almanyadan geliyorum. Artık türkiye de yaşıyorum 10 yıl olacak neredeyse . 3 aylıkken kreşe vermek ama yine de erken değil mi sence? Anne kayınvalide yok mu ?