balveannesiii Merhaba sünnet bezi dedikleri seyden aldık lakin hic kullanışlı gelmedi. Bardak kesip pipiye koyan oldu mu? Sabitlemek icin herhangi bir sey yaptiniz mı? Cocugum 20 aylık haliyle cok hareketli. bardak koymak da care olmayacak gibi 😔
Milena11 balveannesiii 1 aylıktı ben yaptırdığımda bardak koyduk ama 2 gün falan 5.gün iyileşti tamamen zaten hiç işlem görmemiş gibiydi ama tabi hareket vs yoktu
MyEternalLoveNoyann balveannesiii ben bardak vs hocbisey koymadım ama 2aylikti yaptirdigimda sizinki şimdi hareketli olduğu ixin nasıl olur bilemiyorum
Brcakts balveannesiii canım bi hafta oldu sünnet olalı bardak koydum bence koymalısın canı acır yoksa bugün çıkardım artık tamamen iyileşti 5 aylık benim oğlumda
2maviboncuk balveannesiii hayir doktor önermesi 22aylik yaptırdım ben de bezi bol bagla hicbirsey koyma çişi deysin demişti daha çabuk iyileşir dedi gercektende 5 6gunde normal hayatına döndü
balveannesiii 2maviboncuk gecmis olsun🤲 evet bezi de bir numara büyük aldım rahat olsun diye. Umarım bizimki de cabucak iyilesir🤲
2maviboncuk balveannesiii Dikişli mi yaptırdınız ilk 3 4gun zor oluyor ama 4cu günden sonra iyileşince hersey daha iyi oluyor.
Deletedmom_26 balveannesiii 19 aylık sünnet yaptirmistik bardak kullandık çok rahat olmuştu şimdi kimisi iki bardak koyabiliyo deneyin elbet durur bardak
bikerem balveannesiii 2 aylikti oldugunda zaten dumduz yattigi hareket olmadigi icin bardak koyduk. Cok cok kolay gecmisti ve 5.gun normalpipi gorunjmunu almisti