Bebeğim 45 günlük, ilk zamanlar gün de 2 3 defa kakasını yaptığı oluyordu ama son zamanlarda iki gün üç gün kaka yapmadığı oluyor. 4 gün yapmadığı zaman fitil verdik ve sıvı tarz da bolca kakasını yaptı ve tamamen boşalttı . Sonra iki gün daha yapamadı zeytinyağı verdik ve yine sıvı bir şekilde bolca kakasını yaptı. Kabız olması için sert yapması gerekmiyor mu anneler. Peki kabız değilse neden yapamıyor, bağırsaklarda bir problem yoktur değil mi? Bu arada hem anne sütü hem mama ile besleniyor. Bilen varsa yazarsa çok sevinirim. Lütfen yazın