Bebegim 4 ay 23 gunluk. Bugun birkac tur donmeyi ogrendi aksam donmeye calismaktan uyuyamiyor:) donup donup bakiyor suratima. Kucagimda uyutuyorum 5.5 ayda uyku egitimne baslayacaktim. Kucagima alip uyutmaya calisinca da sinirleniyor. Caresiz kalip emzirerek uyuttum bu gece ama sonra napicam :( ogrendiklerini tekrar ediyor anliyorum. Gun icinde cok dondursem gece istememe durumu olur mu ve ne zaman nasil gececek bu