mina00 Acelyaumay bebek ıcın 37,5 normal dıyordu doktor eger bebek halsız kızarmamıs degılse yok rahatsız hıss edıyorsa ates sayılır
Balkizlarim Acelyaumay 38 den başlıyor 💐 ama 37 ,9 da vs önlem almaya başlayın şimdi 15 dakikada bir ölçün bakalım 🌈
Bebegimm1 Acelyaumay 38 den sonra ilac verin eklem yerlerine islak bez koyun ustunu inceltin düşmesini bekleyin yuksek degil ateşi 37.9 oldugunda bebegm normal yolla dusurmustum
Moonlightttt Osman gonulal in YouTube da ateş ile ilgili videosu var bı izleyin isterseniz. Aşı olduysa ben direk verdim ya ağrısı da olmasın diye . Ama normal zamanda 37.5 ateş değil.38 ateş denebilir
Tazeanne0134 Acelyaumay canım 38 derece ve sonrası ateş sayılır benim ateş ölçerim 37.5i yeşil 38 ve 38.8e kadar sarı 39 ve sonrası kırmızı gösterir canım sen yinede çocuk doktoruna sor istersen ben oğlumun 39.2 ateşi olup da hiç-bir halsizlik vs yaşamadığını bilirim canım ama dikkatli olun yükselebilir takipte olun derim
Banu- Acelyaumay doktor her zaman 38 e kadar ilaç verilmez der.üzerini incelt der. 38i görürsen calpol ver der. Ateş kontrol altındayken kötü bişey değil vücut direniyor çalışıyor demek. Antikor oluşuyor.
Acelyaumay Teşekkür ederim hepinize, 38 oldu calpol verdik hemen fakat hala pek düşüş göstermedi ne kadar sürede etki eder acaba