balmom merhabaaa, 7 bucuk aylik oldu oglum, ilk 4 ay nerdeyse hep geceleri yatmadan 1 kez de olsa mama ile destekledik doktorumuzun tavsiyesiyle, 4.ayda gece verdiğimiz mamayi biraktik, sadece sutum yetiyor, 7.ayin basinda da ek gidaya tadimlara basladik,
nacizane tavsiyem: talep geldikce sut de artiyor, vazgecmeyin pes etmeyin, fizyolojik bir neden yoksa sütünüz günden güne artacaktır🙏🏼