El-la Merhaba arkadaşlar pekmez tereyag ile isitip günde kaç defa veriyorsunuz ve ne kadar etkili oldu.iki 190aylik kizim
Kivittin16 El-la Ben hiç bebekte kullanmadım. Ama bu yöntemin şöyle bir faydası var özellikle gece öksürük, gıcık oluyorsa ve uyutmuyorsa ılık ılık bir kaç kaşık içip su içmeden yatmak faydalı oluyor. Boğazımı yumuşatıyordu. Ben kendime eşime yapıyordum.
Satgiray El-la 1 yaşındaki bebegime.yaptim kustu ve balgamı attığı için rahatladı 1 kaşık vermiştim yemek
Morfrenk El-la ben 13 aylık kızıma 1 yk tereyağ ısıtıp ocaktan alıp 1 yk pekmezle karıştırıp o an yediriyorum günde 2 kere yapıyorum bunu şükür faydasını görüyorum hep, siz tatlı kaşığıyla da yapabilirsiniz benimki pekmez sevdiği için yiyor