Kızlar nolursunuz yardım edın kafayı yiycem oglum 4bucuk aylık 10 gün sonra 5 aylık olcak 1 aya yakındır gazı bitti dedim şükür. Ama 4 gündür gazını cıkartamıyor ve sinirlenip hiçbişey yemiyor mama ile besleniyor türkiyede değilm yurtdısındaki doktorlar pek ilgili değiller gazdır diyip gecıyor ilgilenmıyo ama 4 gündür cok yoruldum öyle kücük bi bebekte değil neyden etkilenmış olabılır diye düşünüyorm hiç bişey bulamadım neyden dolayı gazını yapamıyordur fikir verin🥺🥺🥺 lütfen