3 ay 2 günlüğüz dünden beri ağzını açıp bi şeyleri ısırmak ister gibi hissettim parmağımı baya emdi emziği atıyor uyurken veriyorum kjh zaten, diş kaşıyıcı deneyeyim dedim en az yarım saat oyalandı onunla kendi tutup ağzına getirmeyi başaramıyor tabi daha da ben tutunca baya iştahlı iştahlı emdi onu, erken mi veriyorum acaba içimde el vermedi erken diye ne dyosunuz