Annebebek58 Bebegim ciger enf.nedeniyle 10 gun yogun bakimda kaldi bu surecde asisini yaptiramadim pazartesi goturecez 1 ay 10 gunluk oluyor sizce bise olur mu
SerraSeyda Annebebek58 aynı şekilde benmde kızım yogunbakimda olduğu için geç yaptırmıştım bı sıkıntı olmadı Aralık 27 de 2. Aşıları