Gursubuu Merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylık gece yüzüstü dönüp uyuyor.Sürekli çeviriyorum ben çevirdikce dönüyor varmı bu durumu yaşayan nefes alamayacak duruma gelir diye korkuyorum.Bilmiyorum belkide ben çok evhamliyim🤔
Ceren25 Gursubuu ben onun gibi o kadar aktif bi şekilde yatakta dönemiyorum ve bebegimin uyuduğu şekilde uyuamıyorum . Hem hiç de rahat değil nasıl dayanıyorlar anlamış değilim
160119 Gursubuu bizdede var aynı durum. Sanırım dönebildiğini farkedip hoşuna gidiyor uykusu derinleşince çevirmeyi tercih ediyorum
Lavitaebella Gursubuu doktorumuz artık sıkıntı olmycağını söylemişti 6.ay kontrolünde. Çok hoşuna gidiyo bizimkinin de.