Ben🙌 1. Ayın sonundan beri edsyi kullanıyorum şuan 4. Aya girdik yani 2 aydır tam zamanlı kullanıyorum. Sütüm bir tık arttı ama yetmiyor,fakat benim şöyle bi durumum var sütüm benim hiç yetmedi başından beri bana kalırsa genetik bir durum çünkü herşeyi denedim,sizin başından beri geliyorsa ve iyi durumda idiyse bence artar deneyin derim en azından emzirerek verince biberona alışmıyor emzirmenin keyfini yaşıyoruz.Dediğim gibi ben 6. Ayın sonuna kadar bu şekilde vericem nasipse,sonrası Allah Kerim. Kafanızı rahatlatın gelir inşallah,süt-yulaf-hurma üçünü rondodan çekip içmek de bir nebze artırıyor bana kalırsa .
Bir de bi iki tavsiyem olacak
1- 5 numara kateder bana kalırsa en iyisi
2- Katederleri şırınga ve kaynar suyla her emzirme sonunda temizlemeniz
3- 1. ayın sonunda katederleri atın,yenisini alın. Ucu sertleşiyor ve sivriliyor Allah muhafaza sıkıntı olmasın. 🥰