Lulemom lütfen masum bebeğe yobaz yabani gibi şeyler söylemeyşn. Onun dünyasında bi siz bi babası var. Ne kadar tanıyor ki çevreyi. Hele bu pandemi sürecinde bebeler insan mı görüyor. Benim kızım 8 aylık herkrse diyorum lütfen kızıma saygı gösterin istemiyorsa sevmeyin çocuğumu strese sokmayın. Siz bir kaç gün seveceksiniz diye onda kormular oluşsun istemiyorum. Birde şu yönden bakın. 12 yaşında 18 yaşında çocuklar gençler misafirin yanına çıkmıyo selam vermiyo onlara ergen diyoruz yaptıramıyoruz diyoruz. Daha herşeyden bi haber bebelerimizden bu olgunluğu bekliyoruz. Sevmesinler bir süre mümkünse çokda mutluyum bu durumdan. Kendi babam diyor ki gitme yavrum herkesten kaç zaman kötü. Bilelim sana yabancı birilerinin yaklaştığını.