Sifahanim Hanımlar bezlere de zam gelmiş sleepy kullanıyoruz biz , bugün bim’in bezi var ona baktım 7 numarası yok galiba . 7 numarası olan uygun fiyatli bez önerileriniz var mı
Winnithepooh Sifahanim vallahi oğlu 27 aylık bende sleepy aliyorum fiyat artışından başka bez bez düşündüm biriktirdim dedim dün ama hava soğuk ve hic hazır degilim ben o yüzden beklemeye aldim kendimi 1.5 aylık bebegi tuvaletw tutunca kakasını yapan post vardi onu okudum iyice moralim bozuldu 😔
Sifahanim benkullanici07 16 kilo 2 yaşında daha . Bacak kasik kısımları falan kilolu olduğu için 7 numara kullanıyoruz diğerleri sıkıyor ve tasiriyor . Şuan gelişimi çiş eğitimine uygun değil
Merve Winnithepooh hiç bozmayın moralinizi kızımda 28 aylık hazır gibi sinyalleri var ama tam olarak hazır değil bekliyorum 🙃
benkullanici07 Sifahanim 3 yasinda 14 kilo kizim olan ben uzulerek okudum😀 carrefourse migros gibi buyuk marketlere olabiliyor buyun numara
Winnithepooh Sifahanim yok bildiğiniz okuyun post bakın bi çok denemiş kakasını yaoiyo4 dedi yapanlarda varmis yazdılar kendimi okuyunca yetersiz hissettim acikcasi neden yapamadım diye ben hazr olmazsam bebeğine kızarım ve ozguvenjni kırarım ondan önce ben hazr olmalıyım kafam rahat olmalı inş bizlerde başarıcaz bebeklerimizle tuvalet olayini😊
Winnithepooh Merve insana okuyunca böyle kendini yetersiz hissedyor sebepsiz yere neden baslamayamdom diye ama ben yazı dusundumde 2 yaşına girmişti memeyi biriktirdim önceliğim p iyi uyku haram olmuştu bez icinde kendimi hazır hissetmek icin bekleyim dedim sinirlenip kizmamak adına bez fiyatlari artıyor dendi dunden beri hata mı ettim demeye başladım vallahi 🙄
Sifahanim benkullanici07 Her çocuk farklı oluyor yeter ki sağlıklı olsunlar kilo sadece bir rakkam bence 🤣🤣 evet migrosta bulduk az önce 😂