escmrk Grlnl sleepy natural, extra ve baby turco var elimde şu an indirimde buldukça aldım valla molfixe geçemedim 😂
Grlnl escmrk bende kullandım hepsini hiç sorun yaşamadım açıkcası molfix de indirim var diye alıcam bebeğim o konuda seçici çıkmadı çok şükür 😂
Grlnl Deletedmom99886 bizim üyeliğimizi iptal etmişler çok üzüldüm. Bizim akbank harcamala çip para veriyormuş onu kullanıcam canım yanlış söyledim sanırım
ZmrNsa09 Grlnl yesil daha güzeldi sonra mavi pakete cevirdiler kaliteside biraz düstü bende baska markaya gectm hatta o yüzden
May01 Grlnl merhaba tanesi 1 tl altındaki fiyat uygundur. Molfix çok güzel. Sleepy 4 ise bunun 4 numarası çok daha iyi olur lastik izi de yapmıyor. Ben gündüzleri sleepy 5+, geceleri molfix 5 takıyorum kızıma
2lokummannesiii BirAlparslanAnnesi 1 yaşındaki için 6 mumara büyük değil mi? 27 ay 24 günlük oğluma 5+ kullanıyorum.
BirAlparslanAnnesi 2lokummannesiii bide bende 5+/6 dönüşümlü kullanıyorum gündüzleri 5+ daha iyi geceleri genelde 6 kullanıyorum yoksa dışına taşırıyo 🤭
Smryna Grlnl bende öyle aldim primadan yavaş yavaş geçiş yapıyorum suanlik iyi gidiyor sızdırma vs dr yapmadi bakalimn