Kizlar benle aynı durumda olan varmı ya. 😒😒 İki haftalık bebeğim 5dk yarım saat en fazla bir saat ya uyur ya uyumaz. Uyandığı Zamn emzirirm gazını zorlada olsa cikartirim sonra uyutmaya çalışıyorum saatlerce tekrar açıkiyir alıyorum emziriyorum gaz cikar altını değiştir uyutmaya çalış canım çıktı günde bir iki saat ya uyurum ya uyumam oda eşimj çağırırım gel dayanamıyorum artık diye ama bugün hiç uyumadım çok kötüyüm ya neden uyumuyor tamm gaz sorunu var ama çıkarıyorum da ona rağmen uyumuyor