Azra-fatma Kızlar 40 günden sonra kanama devam etse dahi özür niteliğinde olup namaz kılmak zorundaymışz doğru mu bilgisi olan var mı. Benim 55 gün sürdü abdest aldım. Bugun 64.gün yine kanama başladı napcm bilemedim
Tazeanneg Azra-fatma evet özür kanaması oluyor 40 tan sonra namaz kılınması lazım 55.gün kesilip 64.gün tekrar mi basladi
Alininannresi30 Azra-fatma dinimiz islam .com var oraya mail atıp sorun bakıp cevaplıyorlar hemen. Daha doğru bilgi alırısınız
Tazeanneg Azra-fatma adet kanamanız başlamış olabilir ne kadar ve kaç gün geldiğini takip edin isterseniz