alimmiseni Benim ve görümcemin bebeğinin kalbinde parlaklık vardı. Doktorlar artık bu down belirtisi olarak kabul edilmiyor bikaç belirti daha eşlik etmeli dediler. Ama ben tabiki hamilelik boyunca hep bi acabayla yaşadım,ama her ikimizinde bebeği gayet sağlıklı doğdu hamdolsun bırakın down sendromunu kalplerinde en ufak sorun bile çıkmadı. Hamileliklerde çok görülen bişeymiş,umarım ablanızda sağ salim kucaklar bebeğini🤲🏻🌸