Kalpsizim33 Herneyse_00 hiç bişey kimliğinle başvuru merkezine gidiyorsun onlar başvuruyu yapınca sana olumlu olumsuz mesaj gelir olumlu ise başkent kartı getirmek görevliler seni arıyor muhtarlıktan muhtaç kağıdı veriyorsun onlar kartı veriyorlar
Herneyse_00 Kalpsizim33 ben 153 ararım gaz için başvuru yapmak istediğimi söyledim tamam dediler mesaj gelir dediler kapattılar hiç anlamadım. Kayıt olmamismidir ozaman ben muhtaç belgesi filan almadım :(