Kızlar merhaba sezeryan olalı üç ay oldu çok sorunlu geçirdim hala da geçiriyorum üç kez dikiş atıldı karnıma enfeksiyon olmuş hiç bir doktor bisey söylemedi hep baştan savdilar mahvettiler sorum şu sizin de karnininjz da sanki karton varmis gibi sertlik var mi