Bebeğimde sürekli öksürük oluyordu. İlaç kullanıyoruz geçiyor biraz zaman sonra yine öksürük başlıyor. En son özelde doktor alerji testi yapalım dediler. Yaptırdık alerjisi çıktı. Ayrıca vitaminlerine de bakmış. D vitamini biraz düşük çıkmış. Neye alerjisi olduğunu öğrenmemiz için ayrıntılı test yapılması gerekiyormuş ama yinede acele etmemize gerek yokmuş. Devlet hastanesinde bu testi yapıyolar mi? Ayrıca vitamin için damla yazdı ben almıştım var dedim. Hangi marka olduğunu sordu gösterince bunu verme yazdığımı ver dedi. Anlamadığım onu da doktor yazdı bunu da. Kafam çok karıştı .