Annem2021 ben 3 aylıkken yaptırdım ama. Kesinlikle bardak koyun. Bezini bi beden büyük alın. Altına giydirdiklerinizde bol olsunki takılmasın biyere rahat çıkartıp giydirin. Ne zaman yıkayabiliyorsanız yıkayın suyla temas edince rahat iyileşir. Dr bize ağrı kesici ve antibiyotik krem vermişti düzenli kullandım. Bezini sık değiştirin. Hangi yöntemle oldunuz bilmiyorum ama kakası değerse şırıngayla su sıkın. Biz klipsli olmuştur. 4-5 gün sonrada madecasol ve kantaron yağı kullandık. 10 güne o estetik görüntüye geldi iyileşti. Kucağınıza alırken dönmesine etmesine çook dikkat edin. 1 haftaya şişi inecektir. Rahatlarsınız ozaman.