Kizlar eşim ve ben 4 gündür agir bir grip geciriyoruz evde 3 bucuk aylik bebegimiz var sakiniyoruz ikimizde ama yine de emzirme gaz derken yakinlasiyoruz mecburen
Bebeğim de 2 günden beri 0 istah ne emmek ne mama biberon bile çekmiyor aile hekimimizde bu şurupu verdi sizler kullandiniz mi faydasini nasil gördünüz yardim lütfen?????