Hanımlar bebeğime eldiven giydiriyorum çünkü elleri hiç durmuyor ağzına sokuyor zaten onu engellemiyorum da eldiveni çıkarınca gözünü ovuyor gözünün içine sokuyor tırnaklarını kesiyorum ama kenar kısımları yine çiziyor o yüzden tek emzirirken çıkarıyorum eldiveni bugün 2 dakika çıkarttım alnını çizmiş çok hırslı acıkınca falan elleriyle yüzünü gözünü ovuyor tırmalıyor eldiven giydirerek gelişimine zarar verir miyim ?