balkizimmm Merhaba arkadaşlar, bebeğim 7 ay 20 günlük bayağıdır koltuk kenarlarında sıralamaya başladı , yürümesine teşvik edici ilk adım arabası almayı düşündüm sizce gerekli mi ? onerebileceğiz marka model var mı ?
Mervecik1 balkizimmm Fisher price zebra modeli , https://www.e-bebek.com/fisher-price-melodili-zebra-yurutec-p-fpr-dld80/ ve babbymall var https://www.babymall.com.tr/urun/bebegimin-araba-dostu-ilk-adim-arabasi-3in1-brl-6696-a ikiside cok güzel, dönüşümlü kullanıyoruz 🌸 bu arada gerekliliğine gelecek olursak, yürütecten daha güzel ben ilk başta yürütec aldım kaldırdım sonra, çünkü parmak ucunda basıyordu, ilk adım arabası yürümeyi öğrenmesinde daha faydalı 🎈
balkizimmm Mervecik1 evet bu zebra modele bakmıştım tekerlekleri çok hızlı gidiyor mu sizce erken mi daha baya koltuk kenarlarında sıralıyor ama
Mervecik1 balkizimmm ben 7 aylıkken yürütece koydum 15 gün kullandı, ilk adım arabasını aldık hemen bence erken değil yani 1 yaşında da alacak değilsiniz ya 😊 oturduğu yerden de oynayabilir, güzel eğlenceli bir oyuncak. Babymall daha fazla özellikli ama zebra yürütece göre