Kızım ilk 6 ay pusette uyudu sadece gece yatağına yatırıyordum. Şu an 3 buçuk yaşında maşallahı var hiçbir zararını görmedik. Şimdi oğlumu da yatırıyorum bazen uyuyor bazen pusete koyduğum an çığlığı basıyor. Eğer bebeğiniz uyuyorsa ne güzel sıkmayın canınızı keyfini çıkarın😊