PirayeMom Neden olduğunu anlamıyorum yaşayan var mı? Sağlık sıkıntısı mı? Endişe etmeye başladım artık sirke ne alaka ?? :/
Dyglila PirayeMom sirke elinin ulaşabileceği bi yerdeyse belki oynamıştır kenarlarında kalıntısı eline bulaşmıştır ondan koku olmuş olabilir. Yani ilk defa duydum koku var deseydin enfeksiyon kapmış olabilir derdim. Ama sen sirke diyorsun.