Deletedmom_71 selosunannesi bende öyle o yüzden sabahtan ya eşine hazırlat ya da kendin hazırla hepsini bir tepsiye koy çaylar taric yanina al emzir iç emzir ye ben öyle yaptım hep. Yanimda hep biseyler olur. Bide zaten bu dediğim şeyleri hep sıcak tüket oda sıcaklığında
28arden selosunannesi çenesiyle oynayın sık sık emzirin mutlaka mamaya alıştırmayın emzirdikce sütünüz artcak sarılığı gecicek mamaya alıştırmayın mutlaka emzirin ayaklarını sıkın bununu sıkın bi şekilde kıyamamazlık yapmayın avuç içlerine bastırın ama emzirin 🙏🏻♥️
ferlazen selosunannesi benimkide 20 günlük ilk günler sarılık oldu yogun bakımdaydıl 1 hafta sonra eve geldik çok huysuzlanmaya başladı karnı davul gibi şişti anlamıyorum sütüm mü yetmıo sureklı meme arıo mememi bırakmak ıstemıo uyutamıyorumda sizdede öyle mi? Kakasını yapıyorken ıkınma ve yüzde kızarma oluyor mu?
selosunannesi ferlazen sarılık geçti hala oluyor açıktı mı kıpkırmızı oluyor ağlıyor hemen emmek istiyor
ferlazen Deletedmom_71 canım günşük ne yediğini hatrına kalan lütfen yazar mısın. Sabah? Öğle, ara öğünler, akşam yemeği. Misal hangi çorbayı içtiğine kadar, isim olarak lütfrn bende yicem
Deletedmom_71 ferlazen https://www.hizliresim.com/5kuq8cn Burda hepsi yazıyor canım annem sagolsun gitmeden hepsini not aldı bana. Oku anlamadığın yer varsa veya merak ettiğin yardımcı olayım inşallah
Cinarimoglum selosunannesi mrh emzirme danısmanı dilrub hnm var ona bir danısın. çok yardımcı oluyor.
Bianne_biogul selosunannesi Biberondan süt çok ve daha rahat geldigi için de emmeyi bırakır canım elinden geldigince biberona alıştırma derim bizde o günlerden geçtik şuan büyüdük 5 aylık olduk rabbim kolaylik versin inşallah bebişi de Allah bağışlasın
selosunannesi Bianne_biogul evet çok geliyor oda dolu dolu içmek istiyor memeden öyle gelmeyince burun kıvırmaya başladı bu😤
Adanapamugu selosunannesi çenesini oynayabilirsin sürekli burnunu sıkıştır ayak tabanına hafif hafif vur eğer sütünün az geldiğini düşünüyorsan bestlak damla tavsiye ederim biraz pahalı ama çok etkili ben çok faydasını gördüm