Kızlar bebeğim 1 aylık oldu. Bana hep sakın yenidoğan alma bir hafta giydirceksin küçülcekler dediler. Ben dinlemedim bol bol yenidoğan aldım halada giyiyor bebeğim gayet kilosuda boyuda yerinde. Artık büyüdükçe 0-3 mü 3-6 ay mı almaya başlamalıyım sizce işte bu konuda tamamen kararsızım. Tecrübelerinizi dinlemek istiyorum