Kuzucukumsu 10,5 ay kolik sancılarıyla 19.00-23.00 arası durmadan ağlayan bir bebek annesi olarak size şunu söyleyebilirim:tek ilacınız sabır..bizde 23 ten sonra uyusa bile eşimle beraber başındaydık hep mıkırdanırsa hemen sallayalım da geri uyusun uykusu bölünmesin diye.perişandık.
uyku eğitimi verelim dedik kendimizde o cesareti ve gücü de bulamadık..kucağımızda sallayarak evin içinde turlardık tüm gece..
sonra zaman geçti ayakta sallamaya başladık,sonra biraz daha zaman geçti sallanmak istemedi yanımızda yatıp uyumaya başladı,şuan 25 aylık gece uykusuna yanımızda geçiyor sonra yerine yatırıyoruz sabaha kadar uyuyor.
bunları uzun uzun yazdım çünkü bilin ki yalnız değilsiniz,zaman ve sabırla her şey yoluna girecek inanın.