Fatma_696 Merhaba.Benim oğlumun bingildagi da sizin bebeğimiz gibi 4 aylıkken kapanmıştı.Sizi o kadar iyi anlıyorum ki.İnternette gezdikçe kafayı yiyosunuz yok zeka geriliği olur falan vs bı sürü şey.Ama doktorumuz bunun genetik olduğunu sorun olmayacağını söyledi.Gercekten de bıngıldak kapandı ama baş büyümeye devam etti.Oglum şuan 4 yaşında ve bir sorun yok.Allahin izniyle bir şey olmaz içinizi ferah tutun