Linakaya Kızlar bebegim sadece mama ile besleniyor (hipp) 2 ay 25 günlük ve 25 günde sadece 500gram almış 5500 gram toplamda bu ay neden az almış olabilir 😭😭
Deletedmom280 Linakaya 500 gramın neresi azkı cnm bnce gayt yerinde kılo alıyor buyudukce ıyıce dusck kılo alımı ztn
sedaomur26 Linakaya bebeğim 4 aylık ve 4800 kg ? Ben öleyim o zaman benim kizimda sadece 200 gram almış
Pinkbery Linakaya hipp mama aralarında sindirimi en kolay olanı. Belki onla ilgilidir mama değişikliği yapın kilo almasını istiyorsanız. Ama sürekli de değiştirmeyin Bebelac Gold yada Aptamil tercih edebilirsiniz
elo Kilosu ayına göre gayet iyi bence ama mamanizi değiştirmeyi deneyin DHA önceki aylarda kilo alımı iyimiydi
Linakaya Pinkbery o ikisinin kilo alımı iyi diye duymuştum ama hipte gaz kaka sorunumuz yok die kullanıyordum
Pinkbery Linakaya doğrudur. İlk mama değişiminde gaz ve kaka sorunuda yaşayabilirsiniz muhtemelen . Aydan sonra degistirebilirsiniz belki. Ben öyle yapmıştım ilk 3 ay hipp sonra bebelacgold kullandım. Bir kaç gün gaz yaptı ama kakada sorun yaşamadık