eylul_asel 10 günlük bebeğim hep kusuyor doktor reflü olabilir dedi sizler neler yapıyorsunuz ne veriyorsunuz
Archmomm eylul_asel doktorumuz gavisconun bir bebeklere verilen toz şaşesi var onu vermişti canım 1 ay kullandık geçti . Doktoruna bir danış istersen .
eylul_asel Aliasya kilo alımı yavaş daha yeni mama verdim hep burnundan hemde ağzından fışkırdı ödüm koptu ya 😞
Aliasya eylul_asel bende 6 ay cektim foşur foşur 5 dkda bi kıyafet degısıyordum cok bunalmıştım ama kendılıgınden geçti
eylul_asel Woody peki nasıl kullanıyorsunuz ben şuan mama ve süt veriyorum bebeğim biraz zayıf ben nasıl kullansam ki
Ozgeakah eylul_asel gaviscon bizi kabız yaptı gostrotus bayby şurup kullanıyoruz o iyi geldi hemde bitkisel
Woody eylul_asel gavisconla aynı isi görüyor. Gaviscon dan daha etkili bence. Hem de aylarca kullanmak gerekiyor. Ilac değil bu en azindan
Woody eylul_asel mamaya da süte de katabilirsiniz. Ben süt sagip ona katiyordum. Emzirme öncesi veriyordum doktor onerisi ile. Saatli emziriyordum. 3 saatte bir 4 saatte bir gibi. Doyana kadar emziriyotdum bi odaya kapanip.