Deletedmom381 Sense evin bütün camları açık gece baya esiyor o sebepten pijama takımını giydiriyorum ben . Üstünü de muslin örtü ile örtüyorum
buseseylan Sense kısa kollu tek body. üzerini de ince bir örtüyle örtüyorum, kollarını dışarı çıkarıyor direk. İki gündür ayaklarını da açıkta bırakıyorum, yoksa üzerindeki örtüyü ayaklarıyla ittirip açıyor.
milaseren Sense evim çok çok sıcak kısa kollu zıbınla uyuyor müslin örtsem bile atıyor üzerinden. 7,5 aylık
Elmus Bizimde evimiz çok sıcak 11 aylık oğlum çıt çıtlı badisi ve şortla yatıyor,bazende tşört giydiriyorum üzeri açık uyuyor benim oğlum genelde canım,çorap yatarken giymiyoruz zaten
Deletedmom137 Sense evimiz orta sıcaklıkta, kısa kollu zıbın ile şort giydiriyom. üzerinede müslin örtü +çorapsız..💁🏻