momandad_16 Bende kullandım pişik sızdır ma yapmadı. Diğer bezlere göre geniş ve uzun beğendim öyle performans beklemiyordum. 2 paket kullandım 3 numara. O ara prima da 3 numara almıştım memnun kalmadım 2 bez arasında yan yana koyunca uzunlukta 2 parmak genişlikte 1 parmak farkediyor katlı halindeyken 😇