Kızlar kaç defa bu postu açtım inanın bilmiyorum. Bebeğim 11 aylık ne emekliyor ne yürüyor ne bi yerden tutunup kalkıyor destekli oturuyor ama bazen düşüyor valla kafayı yiyorum artık. Aranızda bebişleri böyle olan var mı en azından içim rahatlasın 😞😞