Yigitiannesi_48 Merhaba anneler 10 günlük bebeğim var..göbeği hâlâ düşmedi herkes geç kalmış neden düşmemiş falan deyip canımı sıkıyor sizin bebislerin ne zaman düştü.. birde sarı renk akinti olmuş çok az zıbına geçmiş neden acaba doktora gitmelimiyim
misssangreall Yigitiannesi_48 sarı kırmızı akıntı olmuştu bizdede sorun yaşamadık ama doktorunu arayıp bi bilgi al istersen
Nur76 Yigitiannesi_48 3 gün düştü benimki sari akinti olurss getir demisti doktorum ama bilemedim canim seni korkutmakda istemem eskiler iyi biliyor bir bilene danış istersen
Nrgs Yigitiannesi_48 oğlumun 12.günde düştü, akıntı için doktorumuz pis kokulu yeşil bir akıntı olursa getirin diğerleri normal demişti
Yigitiannesi_48 misssangreall bizede sağlık ocağında 10 -12 ne düşer denildi ama bu çevremdekiler sağolsun bizimki şu gün düştü falan diye moral bozuyorlar korkutuyorlar insani
Yigitiannesi_48 Nur76 Hmm anladım bende bi soruşturayım bi annem normaldir dedi ama bakalım olmadi doktora gideriz
misssangreall Yigitiannesi_48 Oğlum 18 aylık oldu her döneminde can sıktılar bu cocuk niye emeklemedi niye yürümedi ay dişi çıktımı ay bize bakmıyor tepki vermiyor şu bu o kadar boş şeylerle kafamı yordum ki sana tavsiyem yolun başındasın her cocuk farklı oluyor gelişimide farklı olur hiç bir şeye üzülme takipte ol kendin araştır kendi bildiğini yap .
Han30 Yigitiannesi_48 10. Günü falandı düştüğünde. Bende 15 gün geçerse doktora götürülmesi gerekiyor diye biliyorum yanlış da olabilir bi saglık ocagına götürün düşmezse yarına falan
Esmakaracaaa Yigitiannesi_48 sıkma canını canım benim bebeğiminde 11. Gün düştü hatta 25 günlük olana kadar kanadı. Kimseyi dinleme her bebek bambaşka şeyler yaşıyor
Havva_Altun Yigitiannesi_48 Benim oğlumun göbeği 15 günde düştü banyo yaptırınca iyice kurulamak lazım yoksa sarı akıntı oluyor
birrtutamsevgi Yigitiannesi_48 doktorum 5 ila 15 gün arasında düşer korkma demişti bize zaten 6. Günümüzde düştü bizimde ama 15 e kadar yolu varmış ☺️