Edaaras saglıklı degil diyorlar ama oğluma hediye olarak geldi. Altı buçuk yedinci ayına dogru katmıştım şuan 10 aylık halen kullanıyoruz. Zaten uzun süre binmiyor 5-10 dk veya ben wc gideceksem yada yerde durmak istemiyor yemek yapacaksam 10 dk falan katıyorum. Uzun süre olmadıgı sürece sorun olmaz diye düşünüyorum. Şu sıralar yürüme arkadaşı gibi kullanıyor alt kısmını yere sabitleyince zor gidiyor biraz oda ogluma yetiyor