11 ayını doldurdu kızım bu ayın sonun da yaşına girecek nasip olursa inşallah son 1 haftadır gece 12-1 gibi başlıyor sabah 5 e kadar ağlama krizi geçiriyor ayetel kürsü felak nas sureleri okuyorum ama yokkk geçmiyor ağlıyor calpol de veriyorum ama yine uyumuyor tam konuşamadığı için bıdır bıdır söyleniyor derdini çözemedim hem fiziken hem de ruhen çöktüm birde yurtdışın da yaşıyorum destek verecek kimsem de yok sizlerin de başına gelmiştir sebebi nedir lütfen yardım edin ne yapabilirim🥺🥺🥺