Maviklbk Kızlar kullanıp memnun olduğunuz bebek arabası öneriniz var mı ? Marka farketmez tam yatma özelliği olan hafif olan az yer kaplayan çift yönlü olması tercihlerim arasında
Elifmond Maviklbk sunny baby vista kullaniyorum, henuz oturma unitesiyle.kullanma firsatim olmadi, bebegim kucuk oldugu icin pusetiyle kullaniyorum, ama baya kolay katlaniyor ve cok hafif,e bebek varsa yakininizda magazada inceleyebilirsiniz
Zlm Maviklbk ben joie litetrax 4 kullanıyorum ama tek yönlü onun dışında rahat bebeğin oturduğu yer gayet geniş kapatınca buykboy valizden az kısa oluyo tek başına hafif pusetle ağır oluyodu ama Xiaomi nin bebek arabasıda çok güzel çok bayıldım bı bakın bence
Ghunsunshine Maviklbk jane rider ödüllü bir araba bizde onu kullanıyoruz çok rahat tamamen katlanıyor seyahatte kullanılabiliyor çift yönlü, ayrıyeten puset gibi tak çikar 🙂
Jnnur Maviklbk hem cift yönlü olup hem hafif hemde kapandiginda kabin boy Kanz Xgo + plus silver travel sistem Birde Bagi flexfold modeller var baska model bilmiyorum istediğiniz tercihlerde
Maviklbk Elifmond yarın gidip bakayım bende kararsız kaldım beğendiğim bi kaç model vardı bugün tekrar baktım bayağı zam gelmiş
Irmakprensesinannesi Maviklbk çok yer kapsamıyor ya gayet az yer kaplıyor hafif ağır ama tasinmiycak kadr deil
Mlkhrn Maviklbk kanz y-go travel sistem kullanıyoruz. Sürüşü gayet rahat, katlaması kolay, hafif, katlandıktan sonra kola asılıp taşınabiliyor.
Yigitaynur66 Bende burda bekleyeyim bebek arabası arayışındayım ilk civilden aldık çift yönlü ama biraz agır şimdi hafif bişey arıyorum
22092020eylul Yigitaynur66 Satıyorum canım eğer ilgilenirsen e Bebekten aldım tertemiz hiç kullanmadm
Balbaby_ Maviklbk yoyko spin 360 egg kullanıyorum çok memnunum dönme özelliği de var fakat katlanınca biraz büyük onun dışında hiç Bi sorun yok
BetulBaf Travel sistemde çok zorlanmaya başlayınca Xiaomi bende bakmıştım ancak 15 kilo kapasitesi var, o yüzden tercih etmedim. Hamilton r1 1500₺’ye aldım ebebekten, hala o fiyatta. Sonsuz tavsiye ederim kullanışı, kapanışı açılışı çok güzel 😍
Maviklbk BetulBaf baktım şimdi güzel hakkaten ama zam gelmiş onada malesef.Bende Kraft onyx bebek arabası alacaktım dün 2 bin küsür fiyatı vardı sabah kalktım fiyatına zam yapmışlar 500 TL
Mlkhrn Maviklbk bu arada xiaomi bebek arabası çok şık görünüyor o da öyle midir bilmem ama geçen hastaneye gittiğimde başka bir markanın kabin boy bebek arabasını gördüm. Bebeğin oturduğu koltuk yere çok yakındı. O yüzden küçük bebekler için çok uygun gelmedi bana. Görüp almakta fayda var
Coolbaby Maviklbk greentom bebek arabasi kullaniyorum asiri memnunum cok arastirdim zaten classic modeli cok kolay kapanip aciliyor. Ama o kadar büyük paralar vermeye gerek yok diyorsan xiomi yeni bebek arabasi cikarmis onu alirdim
Maviklbk Coolbaby greentom markasının görüntüsü ve renkleri çok güzel teşekkür ederim öneriniz için ❤️