Balbebekkk Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim var emziriyorum son 1 aydır sol göğsümde ceviz büyüklüğünde kitle var acımıyor sağ göğsümü daha cok emiyor bebeğim kitle solda aklıma kötü kötü şeyler geliyor başına gelen varmı salı günü doktora gidyrm😔
Liyaa Balbebekkk cnm korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum muhtemelen o göğsünde süt boşalmıyor ve düğümleniyor ilerleyen zamanlarda acıda verebilir ben çok sık yaşadım tam boşaltmadığı için göğsümü sağma imkanın varsa sağ boşalt göğsünü süt biriktikçe tadıda acır ve emmek istemez ilerleyen zamanlarda almıyorsada ters emzir soluna yatır sağ göğaünü ver ben genelde bu şekilde boşaltıyordum
Durdudilerrr Balbebekkk bnde de aylardr var genel cerraha gttm 2 kez antibiyotik kullandm geçmedi. Sagarak veriorm ben 7.5 aylık oğlum yaklaşık 4 aydr bu durum var. Bi ebeye sordum emzirmeyi bırakınca soner kendi kendine dedi bakalm. Korkmayın korkulacak bise degil
2018istanbul Balbebekkk ben de de ilk bebeğim de olmuştu göğüs ultrasonu istedi dr çektirdim bi sıkıntı çıkmadı emzirmeden kaynaklı olabiliyor benim ilk doğumum da mastit oldum göğüs yarası olmuştu emzirirken acıyordu dediğiniz gibi beze oldu ayağımda tırnak batması oldu 1 yıl sonra geçti Doğurdum 5 buçuk aylık hiç biri olmadı bunda çok şükür eşimle geçen konuşuyoruz diyorki ilk Doğumda senin kaporta baya dağılmıştı 🤭🤪🤣bunda iyisin 😂
Deletedmom0900 Bende de çıktı benim kizim emmiyor.. ama benimki kitle gibi değil dışardan belli olan bişey elledigimde sanki kemik gibi sert. Yarın gidicem bende genel cerraha çok korkuyorum ☹️ Allah kötü haberler aldırmasın hiç birimize.
Firdevs34 Deletedmom0900 Korkulucak birşey yok canım sıcak havlu ılık duşta masaj ve ellerinle masaj uygularsan nazikçe ardından da sağarsan geçicektir süt kanalların tıkanmış
Maryyy Balbebekkk bendede var tam uca yakin saginca rahatliyo korkma mutlaka sut kanaliyla ilgili bi durum oyle kotu bisey cikmasi kolay degil emin ol rahat ol
Liyaa Balbebekkk evet eğer emmediyse göğsümün her yanında oluşuyor ve ben üç gün çekiyorum süt kanallarım açılana kadar bide ağrıdz yapar bu arada
Deletedmom0900 Balbebekkk cuma günü ultrasona giricem inşallah çok tşk ederim ilginizden dolayı inşallah iyi sonuçlar alırım
Balbebekkk Durdudilerrr yarın görünücem bende ama okadar korktumki bu durumdan ceviz büyüklüğünde emziriyorum dünden beri bi fark yok sağolun cvp için 🙏🏻
Balbebekkk Maryyy çok sağolun umarım öyledir yarın doktor randevum var gram uyku yok kendimden cok bebeğimi düşünüyorum aklımda hep kötü düşünceler Allahım korusun 🙏🏻😔
Elifglarda Maryyy merhaba, bendede var ama ne sagiliyor ve sut akıyor o kitle yüzünden dugum olmus sanki başka napabilirim?
Maryyy Balbebekkk rahat ol😁ben bunlari cok yasamis biri olarak soyluyorum. Sana. Bekarligimdan beri gogus icin cok doktora gittim sacma sapan yag bezeleri kitleler filan cikip cikip kayboluyodu stres filan dediler. Doktorlarin hepsi oyle kolay degil kotu huylu bisi olmasi korkma derdiler bana. Olabiliyo yani goguste kitleler siradan bi durum aslinda ustelik emzikli bebegin var sütsel bi durumdur o😉
Balbebekkk 2018istanbul 10 aylık bebeğim hiç yara olmadı göğsüm ama sağ göğsümü hep daha cok emer solda oluştu bu kitle umarım süt bezesidir dua edin nolur🙏🏻
AsilDorukAnnesi Balbebekkk Oğlum sol göğsümü çok az emiyo koşa koşa doktora gittim elime kitle geliyodu ultrasonla baktı elle muayene etti süt bezesi dedi 🤷🏼♀️ İçinizi ferah tutun bi gidip muayene olun
Balbebekkk AsilDorukAnnesi benimde öyledir umarım sert ve acımıyor ceviz büyüklüğünde dua edin benim için nolur🙏🏻
Aysglasli Balbebekkk benimde vardı ama fibroadenoma sanırım ismi böyleydi zararsız kitle dediler Şubat ayında gitmiştim. Ama tam emin olmak için biyopsi gerekiyormuş. Baya bir kafaya taktım ama araştırınca çok önemli birşey olmadığını gördüm. Emzirme işi bitince gidip biyopsi yaptıracağım umarım kötü birşey yoktur
Maryyy Aysglasli ayninan kuzenimde var 1 ay sora aldircak minicik bi operasyonmus ustelik genel anestezi yok ve kapali operasyon. Onemsiz demis doktoru
Sedefbxl Aysglasli canım bız annem le ıkınaydır ugrasıyoruz sag gogsunde yumurta kadar bastımı acıyo ucundan akıntı gelıyo bıyopsı yaptırdık kanser cık sakın ıhmal etme sımdı gıt bıopsı yaptır zor bısey degıl hemen alıyoalr parcayı gec kalma ıhmale gelmıyo emzıren annelerdede kanser bırden cıkıyomıs
yusufcuk Balbebekkk bendede vardi canim dogumdan 1 ay sonra cikti acimiyordu doktora gittim 2 kere onemli degil dedi smdi 10 aylik olduk kuculdugunu hissediyorum
Aysglasli Balbebekkk ilk emzirirken süt dolduğunda acıyordu mastit sandım ben ondan gittim ama bu çıktı. Şuan acı falan yok normal bir şekilde