sarasmom burdan tüm zayıf bebek annelerine selam olsun. Kafanıza takmayın kilosunu boyunu doktor normal diyorsa aynen devam edin. Ben ne zaman çevremdekileri takmamaya başladım bebeğimin kilo alımı arttı. Hiç pirinç ununa mama, erken ek gıda vs de vermedim. Doktorumuz ne diyorsa onu uyguladım. Şu anda maşallah %50 persentilde kilo ve boyu normal. Burda karşılaştırma yapanlarada nerdeyse her gördüğümde tepki verdim. O yüzden kilosunu ayını yazmıyorum. Postu açan arkadaşım eline sağlık. Ama maalesef ki kıyas devam edecektir.