Memosunannesii Kızlar bebeğim çok gazlı bir bebek oldugundan doğdugundan beri sallanarak uyuyor ama şu son 1 haftadır huyu suyu değişti özel hamak bile yaptırdık ki şmdi cok pişmanım onu yaptırdığıma kske hiç almayıp alıştırmasaydım diorum cnkü onda uyumak istiyor bi 4 bck aylık suan tombik oldugundan da uyuyunca daralıyoe onda ferah yatmak istiyor alıyorum kendi yatagına koyuyorum bu seferde ağzındaki emziği eliyle alıp cıkarıyo geri almaya calısıyo alamıyo ağlıyo ben veriyorum hırslanıyo yüzünü yırtarak ağlamaya calısıyor kucakda Hiç uyumuyor kendi kendine uyumayı öğretmeye calısıyorum ama belli seyden sonra yapamıyorum cok direniyor cok cabalatıyor beni nereye kadar böyle gidecek acaba 1 haftadır uyku nedir bilmiyorum 😞
Kuzucukumsu Memosunannesii nolur çözüm bulursanız bana da söyleyin uykuneğitimi içim doktora 6 ay öncesi önermiyorum dedi nette 4. Aydan sonra yazıyor ay bilmiyorum ben anneliği beceremiyorum
momofa Memosunannesii biz de böyleyiz. 1 hafta sonra 5 aylık olacak. Emziği çıkarması çok komiğime gidiyor. Sonra ağlaması da aşırı yoruyor.
Memosunannesii Birde dönmeyi öğrendi kendini yüz üstü ceviriyor öyle uyumak istemiyor geridr dönemiyor onada ağlıyor sonra ay fenalık geldi yine😅
Memosunannesii Kuzucukumsu valla bulursam yazarım söz artık iyice yoruluyo ağlıyo bi şekilde sızıyo sallanmak istiyor ama direniyorum bnde sallamamak için bakalım kaç gün sürecek böyle
e_aslim Kuzucukumsu benim kızımda 4 aylık. Tam bir meme bağımlısı beni emzik gibi kullanıyor. Sürekli yataktayım sürekli ama sürekli 😔 ne yapıcam bilmiyorum. Sanırım bende beceremiyorum anneliği
Aysemia e_aslim @Kuzucukumsu yaaa onlar nasıl kelimeler😠😠😠😠 hepimiz çok iyi anneleriz… Sadece onlar bize uymakta biraz zorluk çekiyor. Düşünmeyin öyle lütfen
yazinannesi21 e_aslim Geçen gece yattığımızda 1 saat emzirdim yerine yatırdım anında uyandı, tekrar 1 saat emzirdim. Artık eşime dedim yok ben beceremiyorum, anne olamıyorum sabredemiyorum dedim. o kadar zor ki her şey. Allah yardımcımız olsun