Eylulbebek1 Bebeğim gündüz sürekli uyumak istiyor uyuyamadığı zaman çok ağlıyor ya uyuyarak yada ağlayarak geciyo gündüz zamanımız sizce neden dir
Annebebek20 Eylulbebek1 benim bebegimxe cok uyurdu valla kimide uyku seviyor uyusun olsun siz uyandirmaya ugtasmayin bence
stnnfbbdbdv Eylulbebek1 d vitamini veriyor musunuz belki çabuk yoruluyordur benimkide 3 aylık geceleri güzel uyuyor gündüzleride 1 2 saat
Lulemom Eylulbebek1 2. Ayında benim bebeğimde öyleydi, ahhh çok özledim o günleri 🤣 şimdi 3.5 aylık savaş veriyoruz resmen uyurken. Bırak uyusun ne güzel
slnergnn Eylulbebek1 eğer sürekli ağlaması varsa doktora gösterin 10 dk uyuyor demişsiniz bir yeri ağrıyor olabilir
Eylulbebek1 stnnfbbdbdv geceleri güzel uyuyor fakat gündüzleri uyuyamadığı için çok ağlıyor sürekli ama sürekli
GzmmK stnnfbbdbdv vitaminle ciddi alakası var mı vallahi ben gündüz uykularında şaşırıyorum bazen gerçekten çok güzel uyuyor bazen de kucağımda uyuyor yatırdığım an uyanıyor gün içinde toplasan 1 saat uyumuyor yorgunluk olarakta yaptığımız şeyler kısıtlı bazen gerçekten hiçbir şey yapamıyoruz da. Acaba diyorum yavaş yavaş düzene mi giriyor birkaç zamandır gece uykularımız güzel
Eylulbebek1 Lulemom uyuyamıyor ağlıyor işte sürekli ağlıyor sıkıntım bu uykusu 10 dakka 10 dakka ağlıyor tekrar uyutmaya çalışma sonra yine ağlama
stnnfbbdbdv Eylulbebek1 içiniz rahat etmesi açısından doktora gösterin uykuyu seviyorsa bırakın uyusun 🥰 Allah’ın izniyle sıkıntı yoktur
stnnfbbdbdv GzmmK merhaba d vitamini evet cocuklar için çok önemli uykuya etkisi olur mu bilmiyorum ama hanımefendinin bebeğinin enerjik olup olmaıdıgını sordum o yüzden merak ettim ben de hareket edecek çok fazla bebeğime bir aktivite bulamıyorum YouTube’dan Üç aylık bebek egzersiz videoları yaptırıyorum oyun halısında vakit geçirtiyorum çıngıraklı ve siyah beyaz Kitaplar vs o şekilde oyunlar oynuyorum veya çocuk şarkısı açıp oynatıyorum 😊
Redpepper Benimki de aynı oldu, yarım saat uğraşıyorum 10 dk uyanıp kalkıyor ve ağlıyor sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum tekrar aynısı, alıyorum yine ağlıyor, her şartta ağlıyor. Allahtan gece uyuyor, yoksa ben vefat 😵