Rizeli53 Ben de aynı durumdayım endişeleniyorum.Bu zamların yanı sıra şiddet,taciz,intikam da artmış durumda ve ben gerçekten çok korkuyorum nasıl bu hale geldik biz ülkede anlam veremiyorum ve artık kopsun kıyamet diyorum. Her şey normale dönsün istiyorum ama sanmıyorum her şey daha da kötü olacak gibi şuan diye bildiğim tek şey Allah sonumuzu hayr etsin.