acimavi Post sahibi de her yoruma cevap yazmış beni görmezden gelmiş, mimledim, daha da yazmam postlarına😏
Deletedmom4444 acimavi Aynen oyle indirimden kovaliyorum temel gidalari aliyorum.Stok yapsam ne olur 4 cocuk 6 kisiyiz.😩😩
acimavi Deletedmom4444 aynı şeyi geçen gün düşündüm, patron dedi günde 8 yumurta gidiyor 3 çocuk bir de biz 5 kişiyiz diye, Allah kalabalık ailelerin daha da yardımcısı olsun diye düşündüm gerçekten, biz çekirdek halimizle zor yettiriyoruz☹☹
Deletedmom4444 acimavi Hic sormayin ben bile surekli indirim kovaliyorum.Cok sukur alabiliyoruz da ya alamayanlar.Gecen indirimli kiytirik 3 oyuncaga 75 tl para verdim neden 😩
Mavi-64 Feyyyzza kim bıkmadı ki bu zamlardan ahhh canım ülkemin geldiği hale bak! Kıt kanaat geçinmek bile zor şimdi…
minikmerinos Feyyyzza yeni bir hayat için gereken yeni bir akıldır artık birşeylerin değişmesi için herkes elini taşın altına koyar umarım. Çünkü ülkenin dayanacak gücü kalmadı
acimavi Deletedmom4444 gidişat çok kötü dur diyen de yok, her gün her şeye zam, asgari ücrete de 3.100 lira teklif etmişler şaka gibi, Allah sonumuzu hayretsin
Deletedmom4444 acimavi Gercekten oyle biri yazmis asgari ucrete zam gelcek hersey iyi olcak he oldu.Urunler kalem basi 100 tl olmus daha da zam gelcek.Nasil hala iyi niyetli kaalbilirler aklim almiyor