Herkese merhaba, artık yapabileceğim bir şey kalmadı sanırım buraya yazıyorum belki bir faydası dokunan çözüm bulan beni yönlendirebilir. 7,5 aylık bebeğim doğduğundan beri gündüz uzun uykusu yok 4. Ay 5. Ay da uyur diye diye bu güne geldik hala yok. Uyku saatlerindendir dedim onlarıda geçen ay düzene sokmuştum yatağında kendi pışpışlayarak uyutuyordum sonra alt iki dişi birden çıktı düzen bozuldu ama ozaman bile en fazla 40dk uyuyor 2 uyku yapıyor günde akşam 20:30 da en geç 21:00 da uyumuş oluyor gece 01:00a doğru beslenmek için uyanıyor gece sorunumuz yok ama gündüz uyku süresi hiç artmıyor aynı ay aralıklarında arkadaşlarımın bebekleri öğlen 2 saat aralıksız uyuyormuş nerde hata yapıyorum uyanıyor ama asla uykusunu alamıyor esniyor elleri gözünde kafasında sürekli hemen geri uyutmak istiyorum yine direniyor uyumuyor çaresi çözümğ fikri olan lütfen benimle paylaşsın 🙏🏽🙏🏽🙏🏽