SerraSeyda Kızlar kızım 55 günlük doğduğundan beri hipp kullanıyorum ama aşırı gazı oluyor mamasını degismek istiyorum Bebelac öneren oldu kullanmadığım için bilmiyorum nasıl Mama kullanan var mı
Elf-b SerraSeyda uzun bir süre hipp organik combiotic ti galiba adı onu kullandık ama hiç sıkıntı yaşamadık. Hatta aptamil kullanan başka bir arkadaşım da hipp e geçmişti memnundu. Bebekten bebeğe değişiyor demekki
AlinUmay SerraSeyda aptamil prosyneo kullanıyorum ve inanılmaz memnunum mutlaka araştırmalısın anne sütüne en yakın mama ve aynı zamanda probiyotikli ♥️
Elibes SerraSeyda gazlı bir bebeğiniz varsa aptamil confornil gaz karşıtı mamayı tavsiye ediyorum. Bebeğim 48 günlük biz çok memnun kaldık. Aptamil conformil mamayı eczanelerde ve Migros’ta bulabilirsiniz 75 TL 300 gr ı.