Kızlar bir arkadaş söyledi ben normalde bebelac gold kullanıyorum hep sipariş vermeden önce size bi danışmak istedim. Geceleri sma iyi geceler olanı veriyormuş tanıdık bir arkadaş ve gece uzun uyuyor dedi. Benim bebeğim 3 ay 10 günlük gece iki saat de bir kalkıp mama veriyorum kendi uyanıyor içince uyumaya devam ediyor. Daha uzun uyuduğunu söyleyince arkadaş kararsız kaldım sizce gündüz için bebelac gold gece için sma gece mi devam edeyim bebeğe dokunur mu farklı mamalar yoksa gündüz gece sma mı alayım yada bebelac devam mı edeyim çok kararsız kaldım. Mama yapmaktan bıktım iyi geceler sma kullananlar var mı yardımcı olursanız sevinirim ?🌼